سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشه گفت: جامعه نخبگانی باید به تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری پرداخته و ابعاد مختلف آن را به جوانان و جامعه عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در دیدار محمد مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس با اشاره برخی تحرکات جمع معدودی از اساتید دانشگاه خلیج فارس، اظهار داشت: برخی که عملکرد قابل دفاعی ندارند سعی می کنند با ایجاد تشویش اذهان دانشجویان مسیر فعالیت های پیش رو را مختل کنند.

وی ضمن تشکر از اقدام انقلابی رئیس دانشگاه در محکومیت معدود افراد توهین کننده به مقام معظم رهبری، اظهار داشت: قاطبه دانشجو و اساتید دانشگاه های استان انقلابی و پایند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نفرت پراکنی چند نفر در یک جایگاه صنفی غیرقانونی خللی در فعالیت های انقلابی دانشگاه ایجاد نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دیدگاه های تحول‌گرایانه مقام معظم رهبری در دانشگاه های اروپایی فریاد زده می شود و این نشان از نفوذ کلام ایشان و عمق بخشی به دیدگاه های آزادی خواهانه در دنیا دارد.

وی افزود: جامعه نخبگانی باید به تبیین اندیشه های معظم له پرداخته و ابعاد مختلف آن را به جوانان و جامعه عرضه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha