چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی امام خمینی(ره) باید برای جوان ما به خوبی تبیین شود و این نقش امروز بر عهده روحانیون و حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و همچنین قیام ۱۵ خرداد ملت ایران، در سخنانی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر و مصلح بزرگ در جهان اخیر شناخته می شود و این مهم مورد اذعان تمام سیاستمداران دنیا است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امام خمینی(ره) زمانی علیه رژیم ستمشاهی دست به قیام زد، در اوج قدرت منطقه بود و حتی خوشبین‌ترین سیاستمدار جهان تصور نمی‌کرد که امام خمینی(ره) بتواند نظام پهلوی را سرنگون نماید و یک حکومت اسلامی به معنای واقعی ایجاد کند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه ملت ایران توانستند بعد از قرن‌ها یک حکومت اسلامی به معنای واقعی و در عمل در جهان تأسیس کنند، نظامی که تمام پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های بلوک شرق و غرب را به هم زد و جهان را از دو قطبی بودن نجات داد.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه شناخت شخصیت و سیره حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان ما یکی از ضروریات است، عنوان کرد: روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی امام خمینی(ره) باید برای جوان ما به خوبی تبیین شود و این نقش امروز بر عهده روحانیون و حوزه‌های علمیه است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: شناخت درست از جایگاه و شخصیت امام خمینی(ره) و در کل شناخت امامین انقلاب می‌تواند مسیر راه را برای نسل جوان ما روشن و شکوفا نماید و بی‌شک با مطالعه در زندگی امام خمینی(ره) که به عنوان مصلح قرن اخیر شناخته می‌شود، می‌توان به خوبی در مقابل دشمنان اسلام و این نظام ایستاد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بعد از ارتحال، پرچم این انقلاب و نظام مقدس را به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند، رهبری که به حق شایسته و مدبر و با تدبیر است و امروز با درایتی که از ایشان می‌بینیم تمامی توطئه‌های شیطانی دشمنان یک به یک خنثی می‌شود و بی‌شک حرکت در مسیر ولایت فقیه تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های جهانی و شیطانی را علیه این نظام و ملت را خنثی خواهد نمود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha