چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام تصریح کرد: نگاه و تأکید حضرت امام(ره) انجام کارها برای رضای خدا بود و به خصوص این مطالبه مهم را از مسئولان نظام داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست احیای واحدهای راکد استان ایلام با بیان این که شهدای خدمت و در رأس آن ها شهید رئیسی در زمان حیاتشان منشأ خدمات فراوانی بودند، اظهار داشت: به لطف و عنایت الهی، راه شهید جمهور ادامه دارد و امروز کارها و برنامه‌ها باید نسبت به زمان حیات شهید رئیسی، با شتاب بیشتری دنبال شود و برنامه‌ها و طرح‌ها قوی‌تر ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت، امام خمینی (ره) فرمودند «کاری که برای خداست، نه برای افراد، نه برای اشخاص، نه برای شخصیت‌ها، این کار رکود نمی‌کند با رفتن افراد و با رفتن شخصیت‌ها. کشوری از رفتن شخصیت‌های خود تزلزل پیدا می‌کند که ملت او و افراد آن ملت دل به شخص بسته باشند، دل به اشخاص بسته باشند. اما کشوری که دل او به خدا پیوسته است و برای خدا قیام کرده است و از اول، «نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی» را ندا داده است و با بانگ «الله اکبر»، صغیر و کبیر و زن و مردش در صحنه حاضر شده‌اند و این نهضت را و این انقلاب را به‌پا کرده‌اند، همین ملت هستند؛ برای این‌که خدا هست. رجایی و دیگران اگر نیستند، خدا هست».

استاندار ایلام بیان داشت: نگاه و تأکید حضرت امام(ره) انجام کارها برای رضای خدا بود و به خصوص این مطالبه مهم را از مسئولان نظام داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که فعال کردن واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل و بهره‌وری از دغدغه‌های رییس‌جمهور شهید بود، گفت: با تلاش بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصادی، ایلام رتبه سوم کشور در احیای واحدهای راکد را کسب کرد.

بهرام نیا یادآور شد: حسب ارزیابی انجام شده در کشور در راستای احیا و بهره‌وری واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها، استانداری‌های قم، بوشهر و ایلام در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را داشته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha