دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: شما دختران معزز شهدای والامقام، نه تنها وارثان حجاب و حیای فاطمی هستید بلکه، علمداران پیام خون پدران شهیدتان در جامعه هستید و باید همه جا از آرمان ها و پیام خون شهدایتان دفاع کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر امروز، در نشستی صمیمی با دختران شهدای زیر ۱۸ سال استان بوشهر، در محل اداره کل بنیاد شهید دیدار کرد و پای صحبت های آنها نشست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این نشست صمیمی، ضمن بیان ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، گفت: امروز خوشحالم در کنار فرزندان دختر شهدا هستم، و باید بدانیم راه امام خمینی(ره) و آرمان های ایشان هم چنان ادامه دارد و شاید زمانی باور نمی کردیم که وجود نازنین امام را از دست بدهیم، آن شخصیت ارزشمندی که دنیا را تکان داد و معادلات دنیا را به هم ریخت و نام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا جاودانه کرد.

وی با اشاره به مقام والای دختران شهدا نزد خداوند متعال، ادامه داد: شما دختران معزز شهدای والامقام، نه تنها وارثان حجب و حیای فاطمی هستید بلکه، علمداران پیام خون پدران شهیدتان در جامعه هستید و باید همه جا از آرمان ها و پیام خون شهدایتان دفاع کنید.

در این نشست، دختران و همسران شهدا ضمن صحبت با مدیر کل بنیاد شهید، خاطراتی از پدران شهیدشان بیان کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha