دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
اردوی شبی در مسجد

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه یک تهران با بیان اینکه اردوی شبی در مسجد و مراسم عید فطر با حضور هزار و ۲۵۰ نفر برگزار شده است، گفت: همچنین برای مراسم روز قدس نیز ۸۰۰ دانش آموز اعزام شدند.

حجت الاسلام آرمان حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان تراز اول و نوجوانان در ۲۷ مسجد آرمانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سه مسجد منطقه نیز آئین تفسیر قرآن کریم برگزار شد، مطرح کرد: آئین عبادی و عزاداری شهادت امیرالمؤمنین(ع) و شب‌های قدر نیز در سطح مساجد برگزار شده است.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران از برگزاری مراسم افطاری ساده در ۴۰ مسجد و ۴ بوستان یاد کرد و گفت: همچنین سفره‌های افطاری ۲ هزار نفره و هزار نفره در قدمگاه امامزاده صالح(ع) نیز برپا شده است.

وی با بیان اینکه اردوی شبی در مسجد و مراسم عید فطر با حضور هزار و ۲۵۰ نفر برگزار شده است، عنوان کرد: همچنین برای مراسم روز قدس نیز ۸۰۰ دانش آموز اعزام شدند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در مراسم جشن امام رضایی‌ها دو موکب فرهنگی و دو موکب پذیرایی داشتیم، خاطرنشان کرد: در موکب‌های پذیرایی ۱۲ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های آرمانی در سطح منطقه می‌توان به دوره‌های تربیت مربی، برگزاری حلقه‌های تربیتی، اردوی مشهد، اردوی یک روزه، کلاس‌های تبیین معارف اسلام، اجتماع شهدای انقلاب در امامزاده صالح(ع) و ... اشاره کرد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه همچنین ۴۵۰ نفر نیز برای جشن روز دختر اعزام شدند، تصریح کرد: جلسات نظرسنجی، برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی طرح آرمان نیز با حضور ائمه جماعات و خادمین فرهنگی برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha