چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
طرح شهید آرمان

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۴ تهران برنامه‌های آرمانی در سطح منطقه ۴ تهران را تشریح کرد.

حجت الاسلام مهرداد رضایی ناطور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت دانش آموزان و نوجوانان توانستیم سنت حسنه برگزاری محافل خانگی قرآن کریم را احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه این محافل با مربی‌گری طلاب متخصص در امور قرآنی برگزار شد، مطرح کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان حدود ۷۰ جلسه خانگی و بیش از ۷۰ جلسه به صورت خانوادگی با محوریت میانسالان در سطح منطقه ۴ برگزار شده است.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۴ تهران اضافه کرد: به مناسبت روز قدس نیز در مراسم من لشکر قدسی‌ام تعداد ۱۳ اتوبوس از دانش آموزان منطقه ۴ در میدان انقلاب حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شب پیش از عید فطر مراسم احیای دانش آموزی در مساجد برگزار شد، عنوان کرد: همچنین برای نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری نیز تعداد هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و ۵۰۰ دانش آموز پسر از منطقه ۴ حضور پیدا کردند.

رضایی با اشاره به رویکرد ورزشی طرح آرمان، خاطرنشان کرد: سه جام آرمان در سه محله منطقه ۴ برگزار و با اهدای جوایز شرکت کنندگان را تشویق شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از دختران آرمانی منطقه ۴ در جشن روز دختر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در جشن امامرضایی‌ها نیز غرفه‌های پذیرایی و فرهنگی منطقه‌ ۴ با رویکرد دانش آموزان و نوجوانان برپا شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۴ تهران با اشاره به اینکه اردوهای آرمانی با پیوست فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شوند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری اردوهای بسیار خوبی به صورت فردی و جمعی توسط مساجد برگزار شد که ازجمله آن‎‌ها می‌توان به اردوی باهنر، چمران و ... اشاره کرد.

وی افزود: با شناخت نیازمندان منطقه ۴ و مجموعه‌های حامی نیازمندان حدود دو هزار بن معیشتی میان نیازمندان منطقه ۴ توزیع شد.

رضایی در پایان تاکید کرد: پس از شهادت رئیس جمهور و همراهان در نخستین اقدام مساجد، میزهای عزاداری را در مقابل درب قرار داده و با خرما و حلوا پذیرایی انجام دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha