چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک مهر

حوزه/ مدیرعامل بانک مهر گفت: یکی از خاستگاه‌های قرض الحسنه مجالس حسینی و هیئت‌های مذهبی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک مهر در رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت آشپزها و آبدارچی‌های پیشکسوت هیأت‌های مذهبی که عصر روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) تهران برگزار شد، گفت: ذهنیت‌های خاصی راجع به شبکه‌های بانکی وجود دارد، اما حضور در این مجالس برای ما غنیمت است.

وی افزود: یکی از خاستگاه‌های قرض الحسنه مجالس حسینی و هیئت‌های مذهبی بوده است.

شمسی‌نژاد با بیان اینکه یکی از برگ‌های زرین و افتخارات انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم رشد بانک‌های قرض الحسنه بوده است، اظهار داشت: بحث توسعه کسب و کارها از رویکردهای دوره تحولی بانک‌ها بوده است تا بتوانیم با مفهوم قرض الحسنه کسب و کار را توسعه دهیم. در این زمینه مدل‌های مختلفی مدنظر است.

مدیرعامل بانک مهر گفت: امیدوارم بتوانیم به سمتی حرکت کنیم که کارمزدها را از وام‌های بانکی حذف کرده و به صفر برسانیم.

وی در پایان از رونمایی پویش مهر حسینی خبر داد و گفت: ما در کنار همه هیئت‌های مذهبی هستیم و مقرر است وام‌های زیادی را در قالب اربعین عرضه کنیم.

گفتنی است، در این رویداد سراسری، بالغ بر ۱۵۰ نفر از پیشکسوتان عرصه هیأت و روضه اهل بیت علیهم‌السلام، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت.

در استان‌های مختلف، منتخبان، از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولین مرتبط با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا علیه السلام، به ایشان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha