سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد تبیین را مبنایی ترین جهاد توصیف و با تاکید بر اینکه موتور محرک سایر مجاهدت ها جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می پذیرد و مجاهدت در عرصه مقابله با توطئه های دشمن برای تسخیر ذهن ها توفیق بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست بصیرتی با حضور ۷۰ نفر از اساتید خواهر بسیجی حوزه های علمیه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در محل سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد. این برنامه بصورت ویدئوکنفرانسی در مراکز استان ها نیز پخش شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم با بیان اینکه حقیقت دین در عرصه جامعه به حاکمیت دینی است، گفت: در صورتی که در جامعه ای ولایت الله حاکم نباشد آن جامعه دینی نیست.

وی بزرگترین الگوهای جهاد تبیین را حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) توصیف و تصریح کرد: زهرای مرضیه(س) نگذاشتند بزرگترین خطر و تحریف حقیقت دین را منحرف کند و حضرت زینب(س) حماسه حسینی را عزتمندانه تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد تبیین را مبنایی ترین جهاد توصیف و با تاکید بر اینکه موتور محرک سایر مجاهدت ها جهاد تبیین است گفت: جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می پذیرد و مجاهدت در عرصه مقابله با توطئه های دشمن برای تسخیر ذهن ها توفیق بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مرزها را درنوردیده و قلوب و اذهان را تسخیر کرده است، گفت: انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال فراز و نشیب داشته است اما توقف نداشته و امروز به فضل الهی موقعیتی به مراتب بهتر از هر زمان دیگری دارد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا در اوج ضعف و استیصال است و هیچ کشوری از نزدیکی به آمریکا احساس اعتبار نمی کند؛ رژیم صهیونیستی نیز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، گزارش از اقدامات این سازمان در عرصه های مختلفی چون جهاد تبیین، زن و خانواده و... ارائه نمود. در پایان نیز نماینده ولی فقیه به سوالات مختلف شرکت کنندگان پاسخ داد.

جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می‌پذیرد

جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می‌پذیرد

جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می‌پذیرد

جهاد تبیین به عنوان بزرگترین جهاد در برابر فتنه و تحریف صورت می‌پذیرد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha