سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
2.jpg

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست بررسی طرح اجمالی پایان‌نامه طلاب سطح سه این واحد حوزوی خبر داد.

حکیمه نوری، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: نشست بررسی طرح اجمالی پایان‌نامه با حضور اعضای کارگروه پایان نامه‌نویسی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار شد و طرح اجمالی پایان‌نامه شش نفر از طلاب رشته فقه و اصول این واحد علمی - تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست، طرح اجمالی طلاب اولین دوره رشته فقه و اصول با حضور کارشناسان و اعضای صاحب‌نظر مورد بازبینی قرار گرفت و پیش از این نیز در طی بیش از ۱۰ نشست، طرح‌های اجمالی و تفصیلی طلاب سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآنی این واحد آموزشی بررسی شده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل بیان داشت: در نشست بررسی طرح اجمالی پایان‌نامه هر یک از اعضای کارگروه موضوع‌های پیشنهادی طلاب را از جهات مختلف از قبیل به‌روزبودن، مسأله‌محوربودن، مورد نیاز طلاب و جامعه‌بودن و غیره مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

نوری گفت: اعضای کارگروه مطابق دستورالعمل تدوین پایان‌نامه، از شش طرح ارائه شده طلاب، چهار طرح را بدون ایراد و دو طرح را به شرط اعمال برخی اصلاحات جزئی تصویب کردند.

طرح اجمالی پایان‌نامه طلاب خواهر اردبیلی بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha