پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
1

حوزه/ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: بر اساس فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیازمند رئیس جمهوری بصیر، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، محمد علیرضایی طی سخنانی در ارتباط مجازی با مدیران مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی استان کرمان، با اشاره به اینکه فقدان رئیس جمهور شهید و همراهان درد و ضایعه بزرگی برای کشور ما بود، ابراز داشت: همه باید بکوشیم که براساس رهنمودهای رهبر عزیزمان هم انتخابات پرشوری داشته باشیم و هم به حول و قوه الهی، بهترین و شایسته ترین فرد سکاندار قوه مجریه کشور شود.

وی افزود: چنانچه بخواهیم در معادلات بین‌المللی ظرفیت‌های خود را به ظهور برسانیم باید گامی برداریم که کام مردم شیرین شود.

علیرضایی با تأکید بر این که از دیدگاه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور باید فعال، آگاه، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب باشد، گفت: جهاد تبیین در عرصه انتخابات موجب رونق حضور آگاهانه و توأم با بصیرت مردم در صحنه انتخابات می شود.

وی افزود: باید به سمت انتخاب فردی در راستای خدمات و اهداف رئیس جمهور شهید برویم. در دوره شهید رئیسی ریل گذاری خوبی برای پیشرفت کشور انجام شده است که باید با جهاد تبیین و هدایتگری ادامه یابد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: حتماً باید فردی را انتخاب کنیم تا ویژگی‌های شهید رئیسی و ایمان و باور قلبی نسبت به اصول محوری انقلاب و اسلام داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باور به آرمان‌های انقلاب، نداشتن تعصبات حزبی و جناحی، عقیده جدی در مبارزه با فساد، جدی بودن برای حفظ و ارتقای منافع ملی و با تقوا بودن از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha