دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
شورای نگهبان

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی آورده است: شورای نگهبان به درستی پیام ملت شریف ایران اسلامی را دریافت و با پافشاری بر مرّ قانون، موجبات تحقق مرحله سوم تمدن اسلامی یعنی ایجاد دولت اسلامی را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح پیام قدردانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از شورای نگهبان بدین شرح است:

«شورای نگهبان دستگاهی است که قانون اساسی ما، آن را وسیله تضمین حقانیت نظام قرار داده است.» امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)

محضر شریف اعضای محترم شورای نگهبان
سلام علیکم

بعد از شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی، ملت شریف ایران، حماسه جاودان خلق نمود؛ حماسه‌ای که همه تحلیل‌های پوشالی مبنی بر فاصله حاکمیت و مردم را باطل نمود.

فقهای مکرم و حقوقدانان ارجمند شورای نگهبان در فرصت اندک و در شرایط حساس پس از شهادت شهید جمهور و شهدای عزیز خدمت، با تدابیر ارزشمند و فعالیت جهادی، کار دشوار و خطیر بررسی صلاحیت داوطلبان محترم ریاست جمهوری را به پایان رسانده است و وظیفه خود میدانیم مراتب تقدیر و امتنان خود را از کار جهادی و قویم، رعایت سداد و استحکام در رأی، پافشاری بر قانون و رعایت موازین شرعی و قانونی در این مرحله مهم را اعلام بداریم.

شورای محترم نگهبان به درستی پیام ملت شریف ایران اسلامی را دریافت نمود و با پافشاری بر مرّ قانون، موجبات تحقق مرحله سوم تمدن اسلامی یعنی ایجاد دولت اسلامی را فراهم نمود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر خود فرض می داند از تلاش های بی وقفه شورای محترم نگهبان در این مدت تشکر نموده و از ملت همواره بصیر و انقلابی ایران عزیز می خواهیم در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و در سایه راه امام امت (ره) و اوامر و ارشادات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، گزینه اصلح، مردمی، مخلص، معتقد، توانمند، کوشا، با برنامه و لایق را راهی این مسئولیت سنگین نمایند و مجدداً دل رهبر فرزانه انقلاب و همه دلسوزان اسلام و ایران و انقلاب را خوشحال و مشعوف سازند.

و آخر دعوانا أن الحمدلله رب العالمین
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha