یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین: شورای نگهبان از مهمترین نهادهای همزاد انقلاب است، به خاطر جدیت و دقت در احراز صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری کمال قدردانی و تقدیر را از شورای نگهبان داریم.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تأکید بر اینکه شورای نگهبان از مهم‌ترین نهادهای همزاد انقلاب است که مردم‌سالاری دینی با عملکرد آن تضمین می‌شود، اظهار کرد: شورای نگهبان هم از ابتنای قوانین و مقررات بر میثاق ملی و شرع مقدس صیانت می‌کند و هم با جدیت و تقوایی که اعضای آن به عنوان امانت‌داران اساسی ملت دارند با دقت شرایط داوطلبان انتخاباتی را می‌سنجد تا امکان سپردن امور به آنها که اعتقاد جازم و توانایی لازم برای کشورداری را دارند با انتخاب مردم فراهم کند.

استاد حوزه علمیه با بیان جمله «شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است» از مقام معظم رهبری، افزود: با اعتقاد به این سخن رهبر معظم انقلاب، از نهاد شورای نگهبان به خاطر جدیت و دقت در احراز صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری کمال قدردانی و تقدیر را به عمل داریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: از تمامی گروه‌ها و سیاسیون، انتظار احترام به اصل «حاکمیت قانون» و نظر فصل الخطاب شورای نگهبان را داریم.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: چنانکه ملت عزیز ایران اسلامی در شرایط سخت کنونی، بزرگوارانه برای رقم زدن یک «حماسه سیاسی» در ۸ تیر ۱۴۰۳ آماده می‌شود و ان شاءالله با حضور حماسی خود در انتخابات ریاست جمهوری بر اقتدار و عزت کشور خواهد افزود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha