دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
عرفانی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان قزوین  گفت: شورای نگهبان با توجه به اهمیت و نقش رسالت خود در نگهبانی از نظام مقدس جمهوری  اسلامی، نهادی بیدار و هوشیار در خدمت به اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین در خصوص شورای نگهبان، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمود: هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. به شورای نگهبان تذکر می‌دهم که در کار خود استوار باشید و با قاطعیت و دقت عمل فرمایید و به خدای متعال اتکال کنید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به کلام امام خامنه ای مدظله العالی که فرموده اند: «شورای نگهبان، عماد ملت و دین و مایه ‌ی اطمینان و سکینه ‌ی قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می‌رود»، عنوان کرد: شورای نگهبان مثل همه‌ی دوره‌های گذشته‌ی آن، قوی و قاطع و دقیق بود که موجب آرامش کسانی می‌شود که دلشان برای اسلام می‌تپد و آرزویشان تحقق اهداف اسلامی و شریعت حقه‌ی نبویه است.

وی افزود: اگر خدای نکرده روزی شورای نگهبان تضعیف شود مطمئناً ضربه‌ی جبران‌ناپذیری به انقلاب خواهد خورد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: شورای نگهبان تأثیر فوق‌العاده و تعیین‌کننده‌ای در حرکت نظام دارد و جز با اخلاص و استمداد از پروردگار و طلب هدایت از او، هیچ کار نمی‌شود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی در ادامه ضمن تقدیر از ایستادگی و شجاعت شورای نگهبان، کار فراجناحی این نهاد را مورد توجه قرار داد و افزود: شورای نگهبان با توجه به اهمیت و نقش رسالت خود در نگهبانی از نظام اسلامی، نهادی بیدار و هوشیار در خدمت به اسلام و مسلمین است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به وصیت امام راحل که فرمود «من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»، گفت: شورای نگهبان به این وصیت به خوبی عمل کرده است و قویاً مورد حمایت امت دلسوز و انقلابی و مردم بصیر و هوشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha