چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام رسول نوروزی-معاون حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی استاد حوزه علمیه استان قزوین از اقدام انقلابی و شجاعانه شورای نگهبان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام نوروزی، استاد حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام انقلابی و شجاعانه شورای نگهبان عنوان کرد: اقدام انقلابی و قاطع شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری حاکی از بی طرفی آن نهاد نسبت به جریانات و حفظ اصل انقلاب اسلامی است

وی افزود: اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها بیانگر آن است که این نهاد مهم برای حفظ انقلاب و جلوگیری از نفوذ عناصر ناسالم به بدنه اجرایی کشور بسیار عالی عمل نموده است.

استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: شورای نگهبان تحت فشار و برای خوش آمد جریانات سیاسی، حتی دولتمردان، کسی را تایید صلاحیت نمی کند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان از همه طیف های معتقد به نظام و قانون اساسی نامزد تأیید کرده است و عدم تأیید صلاحیت افرادی مشهور که سابقه خدمت و مسئولیت در نظام اسلامی را نیز داشتند، نشان می دهد به مرور زمان شایستگی لازم را از دست دادند.

مسئول امور نمایندگی صیانتی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام شورای نگهبان نشان از آن دارد که این شورا در بررسی صلاحیت ها به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نموده است و حوزه های علمیه ضمن قدردانی از عملکرد آن نهاد مقدس حمایت قاطع خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha