جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: معیار ما در انتخابات ریاست جمهوری بایستی گفتمان انقلابی در جامعه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در اظهارنظری پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: دولت انقلابی باید گفتمان امام و رهبر انقلاب اسلامی را ادامه دهد و هر داوطلبی از این گفتمان فاصله دارد به او رأی ندهیم.

به گفته وی، شخصیت رییس جمهور شهید مبتنی بر مردم داری و خدمت صادقانه و بی ادعا به مردم بود و کشور برای رشد و پیشرفت به چنین تفکر و اندیشه و منشی نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، دشمنان را ناامید می کند، خاطرنشان کرد: آنها نگاهشان به مردم ایران در میزان مشارکت در انتخابات است و نباید در این زمینه غافل بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از آحاد نیروهای خلاق و تأثیرگذار جامعه خواست تا با حفظ فضای همدلی و انسجام در جامعه، زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات را فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • A IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بنام خدا وظایف رییس جمهور و بقیه مسولین؛ این مقام یک امانت ت الهیست( ارثیه ی کسی نیست !،)، او و بقیه مسولین ، خدمتگذار مردم هستند ، و باید این وظیفه را عملا بطور روزانه ثابت کنند ، مردم هم باید در جریان طرح های عمومی شرکت داشته ، و مراحل پیشرفت انرا نظاره کنند ، 🔥که اگر غیر از این باشد و مردم را به نوعی بی خبر نگهدارند🔥، طرح ها از نظر زمانی ، مادی و معنوی ، منحرف خواهند شد 🔥، و باید شخص مسول و رییس و معاون ن او را ، لازم المحاکمه .....و مجازات کرد ،( امکان ندارد که شخصی در یک سازمان خلاف کند و رییس نفهمد)،،سکوت کنندگان هم شریک جرم هستند 💥، جز جبرا ن راه نجاتی نیست 💥، و شفاعت و توبه پذیر هم نمیباشد💥......
  • سینا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    لازم است در کنار انقلابی گری از خرد و عقلانیت و تدبیر وتجارب دیگران حتی بلاد عیراسلامی هم بهره برد
    • ماهیت IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      اصلا انقلابي گری یعنی استفاده از همه تجارب، بر مدار تعالیم حیات بخش اسلام