جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بر لزوم تلاش جدی به منظور ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، محمدسبحان حسنی طی سخنانی در نشست و دیدار با جمعی از نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی فعال استان ایلام با اشاره به لزوم حرکت احزاب و تشکل ها در چارچوب قانون و در راستای منافع ملی، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه لازم را برای احزاب مختلف در کشور فراهم نموده تا در راستای توسعه و ترقی جامعه به فعالیت بپردازند.

وی افزود: احزاب نقش مهمی در تحقق هدف مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و لذا انتظار می‌رود که در ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش آفرین باشند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فضای بسیار خوبی در استان برای احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی وجود دارد، بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه با تشکیل و فعالیت هیئت‌های اجرایی در استان فراهم شده است.

وی با بیان این که بر اساس رهنمودهای حضرت آقا، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه کار مجریان انتخابات باید باشد و همین طور است، افزود: ما مجری انتخابات هستیم و با مدیری که در جریان برگزاری انتخابات، تخلف کند، برخورد می‌شود و این امر موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد.

حسنی همچنین در ادامه با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: رسانه ها باید مطالبه‌گری صحیح برای رفع مشکلات و نواقص داشته باشند، فلسفه رسانه انتقاد سازنده است که البته باید در چارچوب اخلاقی و قانونی باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به لزوم تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی افزود: نباید دچار غفلت شد و ارزش‌های دینی و اخلاقی به مرور زمان در جامعه کم رنگ شود، باید این ارزش‌ها را در جامعه تقویت کرد و احزاب و جریان‌های سیاسی نقش بسیار مهمی در این زمینه برعهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha