چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سردار مجید

حوزه/ رئیس پلیس فتا فراجا گفت: فعالان فضای مجازی باید دقت کنند فقط انتشار مطالب خلاف واقع و کذب در انتخابات جرم نیست، بلکه بر اساس قانون انتخابات بازنشر این مطالب هم جرم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار وحید مجید، از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور برای رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و محوله این پلیس، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در دست اجراست.

سردار مجید ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد نموده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: در ایام کنونی منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا فراجا در راستای اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha