سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: درک نظام ولایی و تبعیت از اوامر الهی و فرامین ائمه اطهار(ع) از کاربردی‌ترین مباحثی است که آینده طلاب را تضمین کرده و سبب پیشرفت جامعه به ویژه طلاب و روحانیون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در نشست جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه و روحانیون تاثیر گذار استان کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد، داشتن بصیرت و شناخت دقیق ولایت فقیه را امری حائز اهمیت دانست و افزود: درک نظام ولایی و تبعیت از اوامر الهی و فرامین ائمه اطهار(ع) از کاربردی‌ترین مباحثی است که آینده طلاب را تضمین کرده و سبب پیشرفت جامعه به ویژه طلاب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد ولی فقیه را به حاشیه بکشاند.

وی با اشاره به وجود جبهه حق و باطل در جهان، افزود: سردمداری جبهه حق در ایران اسلامی و سردمداری جبهه باطل دولت های استکباری و رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: ملت ما امروز یک رسالت مهمی بر دوش دارد که اگر غفلت کنیم باعث ریزش و سقوط فردی و اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی انتخابات پیش روی ریاست جمهوری را سرنوشت ساز دانست و بیان کرد: باید فرد اصلح و ولایت مدار و با توان مدیریت بالا انتخاب شود و وظیفه نیروهای مسلح بیان معیارهای فرد اصلح است و نباید به مصادیق ورود پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: شکل گیری جبهه مقاومت و تشکیل جبهه چند ملیتی مقاومت موجب شکست راهبردها و نقشه های شوم رژیم صهیونیستی شده است و عملیات های جنگ ۳۳ روزه حزب الله و رژیم صهیونیستی، عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق موجب گردید دکترین و سیاست های بن گوریون و رژیم صهیونیستی نابود شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان صحبت های خود هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران در سوریه را بهم ریختن نظام فکری جبهه مقاومت، ایجاد رعب و وحشت و تهدید بیشتر نسبت به چهره های شاخص ایران در منطقه، کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به جنگ، خروج اسرائیل از بن بست و کاهش حمایت ایران از مقاومت و فلسطین دانست و گفت: رژیم منحوس اسرائیل به لطف خدا و درایت رهبر معظم انقلاب در این زمینه دستاوردی نداشت و شکستی ننگین خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلام. خ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    از کسانی که لباس انبیاء(ع) را بر تن دارند بیشتر رعایت مسائل اخلاقی و احترام افراد انتظار می رود.