جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نشست مشترک بسیج اساتید و نمایندگان طلاب با موضوع انتخابات

حوزه/ سردار جوانی با اشاره به اینکه باید به شبهات انتخاباتی پاسخ داد، گفت: رسانه‌های ضدایرانی در حال شبهه پراکنی بوده تا مردم را از صندوق های رأی دور نمایند؛ لذا در این فضا نیاز به جهاد تبیین بوده و باید رفع شبهه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار جوانی در جلسه تبیینی مشترک بسیج اساتید با نمایندگان طلاب که با موضوع انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری، مکمل حماسه بدرقه شهید جمهور و عامل تولید قدرت در جمهوری اسلامی است.

وی به حاشیه های انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: باید به شبهات انتخابات پاسخ داد و رسانه‌های ضدایرانی در حال شبهه پراکنی بوده تا مردم را از صندوق های رأی دور نمایند؛ لذا در این فضا نیاز به جهاد تبیین بوده و باید رفع شبهه کرد.

معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: «مشارکت بالا» و «انتخاب اصلح»، دو اصل ضروری در یک انتخابات است و باید برای تحقق این دو اصل مهم تلاش کرد.

سخنران این جلسه بیان داشت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، آگاهی بخشی مناسبی در جامعه ایجاد نمود و مردم متوجه شدند که رئیس جمهور آنان در حال خدمت بوده و ایشان، اعتماد و خوشبینی مناسبی نسبت به گذشته ایجاد نموده است.

سردار جوانی افزود: ایجاد انگیزه و دعوت به مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از ضروریات امروز کشور است و روحانیت معزز باید برای این حضور پرشور تلاش بسیاری داشته باشد.

وی ابراز داشت: ما در نقطه‌ای حضور داریم که باید با کارویژه های آیت الله رئیسی که اثبات کرد با وفاداری و ایستادگی بر ارزش های انقلاب می توان گره ها را باز کرد، برای حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح برنامه ریزی داشته باشیم.

به شبهات انتخاباتی رسانه‌های ضدایرانی پاسخ داده شود/ ایجاد دوقطبی در انتخابات شیطنت است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات مردم با انقلابی گری می تواند حل شود و آیت الله رئیسی ریل گذاری مناسبی در این زمینه داشت و رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی که همان گفتمان انقلاب اسلامی است را ادامه دهد.

سخنران این جلسه با تأکید بر اینکه وحدت کاندیداهای جبهه انقلاب ضروری است، بیان داشت: امروز دو کلان‌گفتمان در کشور وجود دارد که یکی از این گفتمان ها به دنبال نابودی اسرائیل و گفتمان دیگر به دنبال مذاکرات با آمریکاست؛ لذا جبهه انقلاب باید به اقتضای شرایط این فهم را داشته باشد که در پرتو رقابت نسنجیده و نادرست، دیگران را به پیروزی نرساند.

سردار جوانی اظهار داشت: برخی از افراد در این انتخابات به دنبال ایجاد دوقطبی بوده و یک کاندیدا را در مقابل پنج کاندیدای دیگر قرار داده و در این راستا، یک کاندیدا را صدای مردم و زنان و مابقی آنان را صدای حاکمیت معرفی می کنند که این عمل، شیطنت است و باید آگاه سازی و تبیین نسبت به آن صورت بپذیرد.

وی ابراز داشت: مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است و کاندیداها باید رعایت اصول اخلاقی و انتخاباتی را داشته باشند.

به شبهات انتخاباتی رسانه‌های ضدایرانی پاسخ داده شود/ ایجاد دوقطبی در انتخابات شیطنت است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور شهید، صداقت داشت و پاکدست و امین بود و مردم متوجه این صداقت و پاکدستی و مردمی بودن شده اند و می توان این ویژگی ها را برای انتخاب رئیس جمهور بعدی تبیین و تبلیغ کرد.

سخنران این جلسه در پایان بیان داشت: قشر خاکستری باید متوجه شود که صندوق رأی، صندوق تعیین سرنوشت است و او باید بداند که می تواند سرنوشت خود را با این صندوق تعیین نماید؛ پس اقناع سازی نیاز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha