چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تا

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله است و امام مسلمین در روز ۱۴ خرداد فرمودند توجه به سابقه نامزدها برای تشخیص وعده های انتخاباتی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نهضت روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح چهاردهمین انتخاب ریاست جمهوری با حضور پاسداران و پیشکسوتان جهاد و شهادت، طلاب و روحانیون و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه در میناب برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین پولادی گفت: خداوند تبارک و تعالی نعمات فراوانی در عالم هستی را به بشر عنایت نمود و زمانی که ولایت حضرت علی (ع) و یازده امام معصوم بعد از او ابلاغ کرد فرمود امروز نعمتی را بر شما کامل کردم یعنی تمام نعمات خداوند با ولایت کامل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) افزود: علاوه بر همه ویژگی‌های شجاعت،اخلاص،خستگی ناپذیری، نماز شب ،خدمتگزاری و همه صفات خوبی که سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داشتند و خدا تا این حد به آنها عزت داد و هویت بخشید، ولایت پذیری آنان بود.

وی ادامه داد: ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله است و امام مسلمین در روز ۱۴ خرداد فرمودند توجه به سابقه نامزدها برای تشخیص وعده های انتخاباتی لازم است . بنابراین بر هر فردی که اعتقادی به ولایت دارد ، بهترین راه که ولی امر مسلمین جهت تشخیص نامزد اصلح برای او راهنمایی نموده دقت و توجه به سوابق و عملکرد نامزدهاست.

حجت الاسلام والمسلمین پولادی از مردم خواست که با دقت و توجه به مناظرات نامزدها و شنیدن برنامه ها و دیدگاهها و عملکرد و سوابق و توانمندی های آنان پس از جمع بندی و نتیجه گیری درست ، فرد اصلح را انتخاب و به آن رای دهند.

وی با تذکر به اینکه شان و جایگاه مقدس سپاه در جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این است که خود رابه احزاب و گروه‌ها بچسباند افزود: هیچگاه سپاه نسبت به هیچ حزب و گروهی حمایت و مداخله نمی کند و رسالت سپاه روشنگری مردم در جهت شرکت بیشتر پای صندوق آراء و حضور حداکثری و بیان شاخصه ها و معیارهای فرد اصلح از دیدگاه امامین انقلاب است و از شاخصه های امامین انقلاب: مومن، متدین، جهادی، خستگی ناپذیر، با تجربه کاری ، مدیریت اجرایی خضوع در مقابل ملت و شجاع و دلیر در برابر دشمن بوده و به ملت و آرمان های انقلاب ایمان داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha