چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان گفت: در دولت سیزدهم علی‌رغم مشکلات و چالش‌های کشور، مسیر خدمت‌رسانی به مردم ترسیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در جلسه‌ شورای اداری استان، اظهار داشت: در دولت سیزدهم علی‌رغم مشکلات و چالش‌های کشور، مسیر خدمت‌رسانی به مردم ترسیم شد.

وی افزود: در سه سال گذشته با حمایت‌های رئیس جمهور شهید، در استان همدان اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات مردم صورت گرفته‌است.

استاندار همدان، با اشاره به اینکه مصوبات ۱۴ هزار میلیارد تومانی سفر شهید رئیسی به استان همدان در نوع خود بی‌نظیر بود که تاکنون ۵۵ درصد از آن محقق شده است، گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان مانند انتقال آب به همدان، تکمیل بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان، ایستگاه راه‌آهن، نهضت‌ملی‌مسکن و دیگر پروژه‌هایی که سال‌ها بر زمین مانده بود، از مصوبات سفر شهید جمهور به همدان، اعتبارات قابل توجهی تخصیص یافت.

وی تأکید کرد: مدیران استانی همواره پیگیر جذب حداکثر اعتبارات هستند، اما تشریفات قانونی، آئین‌نامه و دستورالعمل‌های دست‌وپاگیر باعث کندی روند جذب اعتبارات می‌شود.

قاسمی فرزاد یادآور شد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران را همراهی کنند تا روند جذب اعتبارات به صورت حداکثری تسهیل و تسریع شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha