چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حاجی بابایی

حوزه / حاجی بابایی گفت: اخلاق‌مداری مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود که از روزی که دادستان همدان بود تا روز شهادت، بداخلاقی از او دیده نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه‌ شورای اداری استان، اظهار داشت: اخلاق‌مداری مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود که از روزی که دادستان همدان بود تا روز شهادت، بداخلاقی از او دیده نشد.

وی افزود: اعمال و رفتار مسئولین باید از جنس شهید جمهور و سردار شهید سلیمانی باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از استاندار و مدیران استانی به دلیل خدمات صادقانه به مردم استان، ابراز کرد: به گواه تاریخ خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم، انسان را رشد می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باعث استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: با افزایش ۴۰ هزار میلیارد تومانی بودجه فرهنگی باید چهره واقعی انقلاب اسلامی را نمایش دهیم و اقدامات و دستاوردهای چشمگیر نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌تواند چهره کارآمد نظام را نمایش دهد و فعالیت کارخانجات و رشد صنعت در تقویت روحیه‌ مردم ایران اسلامی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نقش آفرین هستند و همبستگی مثال‌زدنی دارند، اظهار کرد: در امیدآفرینی، خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم استان، مرزبندی نداریم و همه قابل احترام هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha