چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
گردهمایی ائمه جمعه و روحانیون استان اصفهان

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد انتخاب فردی همانند شهید رئیسی و ادامه راه خدمت این شهید را منوط به تشخیص فرد اصلح از بین نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و گفت: باید به فردی رأی دهیم که کاری را که تاکنون شهید رئیسی انجام داده ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در گردهمایی ائمه جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: برگزاری این گونه گردهمایی ها در شرایط کنونی بسیار لازم است و توصیه می شود هر یک از ائمه جماعات در منطقه خود این گردهمایی ها را پیرامون انتخابات برگزار کنند.

وی افزود: در خصوص انتخابات، همه تمرکز خود را اکنون فقط روی حضور و شرکت قرار ندهید، زیرا حضور و مشارکت انجام می شود و باید بیشتر روی انتخاب درست فکر کرد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر انتخاب کاندیدای اصلح، تصریح کرد: همه افرادی که شورای نگهبان آنها را تأیید کرده است صلاحیت دارند و البته همه آنها صلاحیت دینی دارند، اما این که صلاحیت رئیس جمهور شدن را داشته باشند به دست ما است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان انتخاب نامزد انقلابی متدین و کارآمد را مهم دانست و گفت: همه افرادی که نامزد شده اند بالای ۶۰ سال سن دارند و همه آنها دوران ۴۰ سال انقلاب را درک کرده اند و تاکنون توان مدیریتی افراد فعال برای همگان روشن و مشخص شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد، انتخاب فردی همانند شهید رئیسی و ادامه راه خدمت این شهید را منوط به تشخیص فرد اصلح از بین نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: باید به فردی رأی دهیم که کاری را که تاکنون شهید رئیسی انجام داده ادامه دهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان خطبه ۱۴۱ نهج البلاغه در خصوص تشخیص درست حق، گفت: حضرت در این خطبه می فرماید " ای مردم، آنکه بداند که برادرش در دین ثابت قدم و استوار است و به راه راست می رود، نباید به بدگویی‌های مردم در حق او گوش فرا دهد".

وی اضافه کرد: زمانی که متوجه شدید نامزدی انقلابی است و در مسیر درست است، حرف های بیهوده را گوش ندهید و به گفته های پوچ درباره آن اعتماد نکنید، چرا که به فرموده امیرمومنان(ع) " چه بسا تیراندازی تیر را رها می کند و تیر آن به خطا می رود و یا حرفی می زند، اما حرف آن وارونه بیان می شود و بدانید بین حق و باطل غیر از چهار انگشت نیست و باطل این است که بگویی شنیدم و حق این است که بگویی دیدم".

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: حق این است که یقین پیدا کنید و اگر منطق ما این گونه باشد به تمدن اسلامی نزدیک شده ایم، یعنی تا حرفی را تحقیق و یقین نکرده ایم آن را بیان و باور نکنیم.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: این مسیر که مسیر خدمت و مسیر شهید رئیسی است باید ادامه یابد و اکنون زمان نشستن نیست و هدایت گری این است که هم درباره اصل حضور و هم درباره انتخاب اصلح روشنگری نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha