چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام صلح میرزایی

حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی تصریح کرد: در مواجهه با افتراها و اهانت‌های دوران مناظره‌های انتخاباتی، کریمانه‌ برخورد می‌کرد و این شاخص می‌تواند ملاک خوبی برای تشخیص صلاحیت کاندیداها باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید صلح میرزایی عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید خدمت و نشست انتخاب چهاردهم که به همت دفتر تبلیغات اسلامی در سالن شیخ طوسی ستاد این دفتر برگزار شد، با تبیین برخی از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی، ایمان، اعتقاد به مبانی انقلاب و فعال بودن و پُرکار بودن را از جمله آن ها ذکر کرد و گفت: پرکاری شهید رئیسی، در برخی مواقع باعث جبران ناکارآمدی بخشی‌هایی از حاکمیت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: شهید رئیسی در حوادث مختلف اعم از سیل و زلزله درصحنه حضور داشت و فعالیت‌های این شهید مرهمی بر زخم‌های مردم بود.

وی عملکرد جهادی و انقلابی را از خصوصیات یک رئیس‌جمهور تراز انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مردمی بودن را نیز از دیگر معیارهای موردنظر برای پی بردن به صلاحیت یک فرد برای منصب ریاست جمهوری توصیف کرد و گفت: مردمی بودن به سخن نیست بلکه به عمل است؛ شهید رئیسی این ویژگی را داشت و در مواجهه با افتراها و اهانت‌های دوران مناظره‌های انتخاباتی، کریمانه‌ برخورد می‌کرد و این شاخص می‌تواند ملاک خوبی برای تشخیص صلاحیت کاندیداها باشد.

وی بیان داشت: امروز فضای نفرت پراکنی و حمله به یکدیگر در جامعه انقلابی شدید شده‌ و این در حالی است که رعایت اخلاق و پرهیز از بدگویی، تهمت و لجن پراکنی نیز از نکته‌های مهم در سنجش صلاحیت یک کاندیدا به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلح میرزایی با ذکر این نکته که وعده‌های فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید قابلیت اجرا داشته باشد گفت: کارنامه فعالیت یک نامزد ریاست جمهوری مؤید و تصدیق‌کننده حرف‌های آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با نام بردن از عدالت‌خواهی به‌عنوان دیگر معیارهای یک نامزد اصلح برای ریاست جمهوری تصریح کرد: ضدیت با فساد نیز از معیارهای اصلح بودن یک کاندیدای ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha