یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ریحانه سادات رئیسی

حوزه/ فرزند شهید رئیسی گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک انسان با پشتکار و پیگیر رفع مشکلات مردم بود و هر کسی که با او بود باید مجاهدانه و جهادی کار می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ریحانه سادات رئیسی، در آیین افتتاح و آغاز به کار ۱۰۹ طرح یادگار ابراهیم که با حضور سرپرست ریاست جمهوری در مشهد برگزار شد، با بیان این که شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک انسان با پشتکار و پیگیر رفع مشکلات مردم بود و هر کسی که با او بود باید مجاهدانه و جهادی کار می‌کرد، اظهار داشت: همه اعضای دولت سیزدهم سعی می‌کردند خود را به پای شهید جمهور برسانند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به کار و تلاش توصیه می‌کنند و حجت الاسلام والمسلمین رییسی این توصیه را عملی می‌کرد و نتیجه این بود که کل سیستم، همه مجاهدانه و شب و روز کار می‌کردند.

فرزند شهید رئیسی گفت: در برخی از سفرهای استانی که به همراه رئیس جمهور بودم و با گروه های جهادی به نقاط کم برخوردار می‌رفتیم، پس از ارائه گزارش و نیازهای آن منطقه، شهید رئیسی دستور رفع کمبودهای آنجا را صادر می‌کردند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی از مسئولان هر استان نیز علت وضعیت نامناسب مناطق کم برخوردار را جویا می‌شد و بر تامین نیازها تاکید می‌کرد.

فرزند شهید رئیسی اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، هر مقام و طبقه ای که بالاتر می رفت متقی تر عمل می‌کرد و همه مسئولان را نیز به تقوا توصیه می‌ نمود و رفتار شهید جمهور، کار برای مردم و دگر خواهی در پرتو خدا خواهی بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha