چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
خلیل رضایی

حوزه/ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهرگفت: فعالیت ستادهای تبلیغاتی پس از صدور احکام مسئولیت و معرفی کتبی به فرمانداری ها مجاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خلیل رضایی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به نص صریح مواد قانونی، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به داشتن ستاد تبلیغاتی موظفند مسئول ستاد تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت کتبی همراه با نمونه امضاء به فرمانداری شهرستان معرفی نمایند.

رضایی افزود: طبق گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده، برخی افراد بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی اقدام به برگزاری جلسات تبلیغاتی و انعکاس در سایت های خبری محلی و فضای مجازی نموده که خلاف قانون انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان خاطرنشان ساخت: هرگونه اقدام مغایر با قانون انتخابات ریاست جمهوری در این زمینه مستوجب مجازات است و افراد می بایست وفق مواد قانونی ابتدا ضمن دراختیار داشتن حکم مسئولیت ستاد تبلیغاتی نامزد محترم و اعلام رسمی به فرمانداری مربوط، مکان ستاد تبلیغاتی را هم مشخص نمایند.

رضایی تأکید نمود: براساس اصل ۹۹ قانون اساسی ، صرفا شورای نگهبان و هیأت های منتسب به آن ، تنها نهاد ناظر بر انتخابات است که در همه مراحل و فرایندهای انتخابات صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha