شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
پور محمدی

حوزه/ حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با حضور در برنامه با مردم، برنامه‌های انتخاباتی خود را تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با حضور در برنامه با مردم، برنامه‌های انتخاباتی خود را تبیین کرد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: یازده سالم بود که با مقام معظم رهبری آشنا شدم و این آشنایی بعد از انقلاب نیز ادامه یافت. در خرداد سال ۶۰ دادستان انقلاب بودم و بعد از آن به عنوان بازپرس ویژه به تهران آمدم و خدمت امام بودم و بیش از ۴۵ دقیقه گزارش و جلسه با ایشان داشتم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: توضیحات زیادی از وضعیت و رسیدگی‌ها داشتم و امام متاثر شدند و همان نیز منجر به فرمان ۸ ماده‌ای ایشان شد؛ و از مردم می‌خواهم این ۸ فرمان را بخوانند که مهمترین پیام آن دفاع از متهمان و زندانیان و مردم بود.

منافقین بیشترین جنایت را علیه ملت خود انجام دادند

وی ادامه داد: سال ۶۶ به عنوان معاون ضدجاسوس وزارت اطلاعات انتخاب شدم. در استان‌های غربی حضور داشتیم و ضربات کاری در این منطقه زدیم؛ موضوع ویژه‌ای را در این دوره داشتیم و آن پرونده منافقین بود. کسی باور نمی‌کند این افراد بیشترین جنایت را علیه ملت خود انجام دادند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: آنها در طراحی‌های خود قصد داشتند یک میلیون نفر را در عملیات مرصاد به قتل برسانند. به اعتراف خود این سازمان نزدیک به ۷۸ هزار رزمنده، جوان، بسیجی، سپاهی و مردم توسط این جنایتکاران کشته یا زخمی شده‌اند. بیش از ۳۰ نفر را در برخی مراکز مهم دستگیر کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: روابط اطلاعاتی‌ام برای آزادی اسرا با عراقی‌ها آغاز شد. زمانی که با رئیس‌جمهور خودمان ملاقات کردم عنوان کرد در صورت دیدن صدام موضوع اسرای باقی مانده را حل کنیم. آن جا رفتیم و پس از ملاقات با صدام بحث ما جدی شروع شد. عنوان کردیم که موضوع اسرا باید حل شود. صدام درباره زندگی، کودکی، دوران حزب بعث و دوستانش و رفاقتش با عرفات و درگیری با حافظ اسد و از این قبیل‌ها توضیح داد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: او در صحبت‌هایش به من گفت ما می‌خواستیم کشور شما را از بین ببریم وآن را تجزیه کنیم. شما هم نتوانستید ما را نابود کنید و حالا بیایید با صلح و دوستی زندگی کنیم و تعبیراتی هم درباره منافقین داشت و گفت باید با هم دوست باشیم. آنجا عنوان کردم که در حالت آتش‌بس هستیم و چرا شما قطعنامه‌ها را انجام نمی‌دهید و موضوع اروند را مشخص نمی‌کنید؛ پاسخ داد که قبول دارم. آن روز و آن صحبت‌ها دستاورد فوق العاده‌ای بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: من با دشمن ملت ایران مذاکره کردم، اما با قدرت، پس می‌شود با دشمنان مذاکره کرد، اما از موضع قدرت و توانایی و هوشمندی. آنچه که امروز می‌گوییم میدان و دیپلماسی همدیگر را تکمیل می‌کند، درست است. عکس گرفتن و کارهای حاشیه‌ای در مذاکرات بی نتیجه است و با پشتوانه قدرت ملی باید مشکلات کشور را حل کرد.

وی بیان کرد: در رشته‌های مختلف علمی، نظامی، صنایع موشکی، دارویی، تجهیزات و قطعه سازی روند رو به رشدی داشتیم و آمریکایی‌ها هم عنوان کردند که ایران در انتقال فناوری جزء چند کشور برتر است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: زمانی که در وزارت اطلاعات از دولت اصلاحات کنار رفتم به کارهای تحقیقاتی پرداختم. در دولت نهم به عنوان وزیر کشور در خدمت دولت بودم و کارهای مهمی را انجام دادیم. سهمیه‌بندی بنزین یکی از کارهای بزرگ ما بود. ما توانستیم تعداد شماره‌های ملی را به بیش از ۹۰ درصد در کشور برسانیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: در کشور به ۱۳۹ هزار بنگاه اقتصادی وام دادیم و همراهیشان کردیم. پس از بیرون آمدن از آن دولت در سازمان بازرسی سعی کردم کارهای تکراری را انجام ندهیم. نظارت الکترونیک را برای رسیدن به گزارش و آنلاین در آن جا عملی کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: ۱۰۷ دستگاه اصلی کشور را نظارت کردیم و در شورای عالی پولشویی حضور و کارهای بزرگی را آنجا داشتیم. امروز چرا آمدم؟ حادثه ناگواری برای شهید رئیسی پیش آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 48
    فقط سعید جلیلی و بس
  • رضا IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 83
    فقط سغید جلیلی
  • زبان مذاکره با آمریکا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 21
    زبان دیپلماسی که آمریکا می فهمد، زور است زور. لذا بایستی در مرحله اول آمریکا را با اردنگی از منطقه بیرون کرد.
    • رضا IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      0 0
      این حرف درست است ولی ما زور لازم را نداریم
    • پاسخ به رضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      0 1
      به حول و قوه الهی داریم. برای اخراج هزینه و قدرت زیادی نمی خواهد، آمریکایی ها اهل هزینه آنچنانی نیستند، وقتی ببینند اوضاع پسه ناچارند ...