چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: همه ما در زمینه مشارکت آفرینی در انتخابات ۸ تیرماه مسئولیت داریم و باید به مسئولیت خطیر خود در عرصه جهاد تبیین عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، فرماندار شهرستان و سایر اعضای شورا با موضوع «انتخابات»، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چهار راهبرد مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را در مورد انتخابات بیان فرمودند که همه باید برای عملیاتی کردن این راهبردها تلاش کنیم.

وی بیان داشت: همه ما در زمینه مشارکت آفرینی و دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه مسئولیت داریم و باید به مسئولیت خطیر خود در عرصه جهاد تبیین عمل کنیم.

امام جمعه خورموج ابراز داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای امیدآفرینی در جامعه، خود را موظف به بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه کاری خود بدانند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: اعزام اساتید و مبلغین به نقاط شهرستان جهت انعکاس دستاوردهای نظام و دولت و تشویق مردم جهت مشارکت در پای صندوق‌های رأی در دستور کار است.

حجت‌الاسلام زاهددوست بیان کرد: باید شورای فرهنگی عمومی به قرارگاه عملیاتی طرح‌های فرهنگی اجتماعی تبدیل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha