چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
غ

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل شناخت عمیق نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب و آگاهی به مسائل کشور و جهان در حوزه های مختلف را از شاخص های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: داشتن فهم و درک سیاسی، شناخت نسبت به مسائل امنیتی و دفاعی و ادامه دادن راه شهید خدمت از دیگر معیارهای یک رئیس جمهور اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین دوست در نشست خبری اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل پیرامون انتخابات پیش رو که در آستان مقدس امامزاده بی بی زینب(س)یزدل برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به نقش رسانه های کشورمان در گفتمان دینی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل جنگ روانی دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه و نیرو های مسلح بر اساس شرع و قانون از کاندیدای خاصی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل براساس رهنمودهای رهبری و شاخص های ریاست جمهوری نقش سپاه و بسیج در انتخابات را جهاد تبیین دانست و افزود: مقام معظم رهبری ۱۴ خرداد فرمودند انتخابات مظهر خدا باوری ، مردم باوری و خود باوری است.

سرهنگ حسین دوست، فعال بودن، پرکاری، آگاهی، خستگی ناپذیری و دارای روحیه کار و تلاش مستمر و هدفمند برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی ایران بودن را از معیارهای یک رئیس جمهور اصلح و در تراز انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم به حدی از بلوغ فکری رسیده اند که بتوانند براساس معیارهای تراز انقلاب، فرد اصلح را برای رساست جمهوری انتخاب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل شناخت عمیق نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب و آگاهی به مسائل کشور و بین الملل در حوزه های مختلف را از دیگر شاخص های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و افزود: داشتن فهم و درک سیاسی، شناخت نسبت به مسائل امنیتی و دفاعی و ادامه دادن راه شهید خدمت از دیگر معیارهای یک رئیس جمهور اصلح است.

سرهنگ حسین دوست با بیان اینکه شهید خدمت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مناظرات و مواضع اخلاق مدار بود، گفت: رئیس جمهور شهیدمان در جایی که خیلی نسبت به ایشان بی مهری می شد، می فرمود از خدا بترسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه شهید رئیسی، امیدآفرینی، اعتمادسازی، ساده زیستی و فسادستیزی را سرلوحه کارش قرار داده بود، یادآور شد: گره گشایی از مردم و مسائل کشور، وحدت بخشی بین اقشار مختلف جامعه، تأمین کننده عزت ملی با بلندکردن قرآن و تصویر شهید حاج قاسم در صحنه بین الملل و مواضع روشن در برابر دشمن از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود.

سرهنگ حسین دوست با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید مواضع روشن و اعتقاد راسخ در برابر مستکبران خصوصا شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب داشته باشد، افزود: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر اعتقاد به دفاع از مستضعفین عالم، اعتقاد قلبی داشته باشد که هزینه مقاومت خیلی کمتر از هزینه مذاکره و سازش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید معتقد به ضرورت حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت داشته باشد، تصریح کرد: رئیس جدید باید ادامه دهنده موضع وزیر امور خارجه شهیدمان در حمایت از جبهه مقاومت باشد.

سرهنگ حسین دوست، آرامش و امنیت کشورمان را مدیون تلاش های صادقانه رزمندگان و ایثارگران از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون دانست و افزود: ثبات و آرامش کشور با پیام مقام معظم رهبری در به شهادت رسیدن شهدای خدمت حفظ شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha