جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریل گذاری جدیدی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کرد که نتیجه آن افزایش رضایت مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع طلاب و روحانیون استان زنجان برای بزرگداشت شهدای خدمت، افزود: اگر دولت بعدی این ریل گذاری ها را ادامه دهد منجر به حل مسائل و مشکلات کشور می شود.‌

وی ادامه داد: دوره ای که ولی فقیه برای مسائل کشور یک آرامش روحی داشت، دوران ریاست جمهوری شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود که ایشان با تمام وجود ولایت باور بودند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر به خستگی ناپذیری شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: ایشان در واقع خستگی را خسته کرد و تمام وجودش را برای خدمت به مردم گذاشت.

وی به حمایت دولت شهید رئیسی از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: پیش از این عده ای در اینگونه موارد به جای رضایت خدا دنبال رضایت کدخدا بودند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر به تن دادن دولت قبلی به اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ریل گذاری های سال های قبل پای کشور را لنگ کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یک امام جمعه در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: شهید امیرعبداللهیان شب و روز نمی شناخت و همواره برای یاری جبهه مقاومت تلاش می کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم با حضور مردم در صحنه، دولتی که استمرار راه شهید رئیسی باشد، بر سر کار بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به وظیفه خطیر علما در بصیرت افزایی، گفت: امروز کار علما بمثابه مصباح و چراغ در جامعه بوده و ماموریت آنان بسیار سنگین است.

وی به ضرورت ایجاد رونق در مساجد تاکید کرد و گفت: مسجد سنگر است و نباید از جمعیت خالی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر به اهمیت ولایت فقیه در فقه اشاره کرد و گفت: فقه بدون حاکمیت اسلامی قابل اجرا شدن نیست چرا که توحید الهی به معنای حاکمیت حکم الله بر روی زمین است و حاکمیت الهی هم به معنای حاکمیت یک فرد نیست بلکه حاکمیت احکام الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که در سال های گذشته داشتیم این بود که مسئولان اجرایی به جای روحیه استکبارستیزی، روحیه رضایت کدخدا را داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha