چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
1

حوزه/استاندار کرمان گفت: از جمله دغدغه های جدی شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری و حتی قبل تر از آن، بحث جوانی جمعیت در کشور بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، محمدمهدی فداکار طی سخنانی در همایش "روایت خدمت" که با هدف روایت دستاوردهای یک هزار روزه جهاد خستگی ناپذیر شهید رئیسی در کرمان برگزار شد، با اشاره به این که مردم ایران اسلامی حقیقتاً قدردان مسئولان خدوم و مخلص و جهادی هستند و این را در تشییع پیکر شهدای خدمت به خوبی نشان دادند، اظهار داشت: با وجود همه ناجوانمردی ها و تخریب هایی که صورت گرفته بود، مردم رئیس جمهور شهید را احترام کرده و تشییع باشکوهی انجام دادند.

وی با بیان این که شهید رئیسی صادقانه و مخلصانه خدمت کرد و خدای متعال پاداش او را به بهترین وجه داد، گفت: پرکاری و خستگی‌ناپذیری آیت الله رئیسی مثال‌زدنی بود و راه و خط مشی ایشان الگوی دولتمردان آینده باید باشد تا به معنای واقعی کلمه و تراز انقلاب اسلامی به مردم خدمت صورت گیرد.

استاندار کرمان در ادامه ساماندهی حاشیه شهر کرمان را نشأت گرفته از رویکرد و نگاه شهید رئیسی برشمرد و گفت: در استان کرمان قریب ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده بهره‌برداری و مقرر بود در خردادماه رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه‌ها به کرمان سفر کنند که این مهم تبدیل به یک حسرت برای ما بزرگ شد.

وی بیان داشت: از جمله جدی ترین دغدغه های شهید رئیسی تلاش برای جوانی جمعیت، تحقق شعار جهش تولید در ابعاد مختلف و نیز رفع موانع فراروی تولید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha