سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: یکی از خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تحت پوشش قرار دادن اقشار کم درآمد و حاشیه نشین و دهک های پایین جامعه در قالب بیمه سلامت است که اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج صبح امروز در دیدار مدیرعامل بیمه سلامت استان بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و قدردانی از ارائه خدمات درمانی رایگان به اقشار کم درآمد جامعه، اظهار داشت: یکی از خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تحت پوشش قرار دادن اقشار کم درآمد و حاشیه نشین و دهک های پایین جامعه در قالب بیمه سلامت است که اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار است.

امام جمعه خورموج گفت: شهید رئیسی با اخلاق حسنه و مردم داری و مبارزه با ظلم و فساد و با عدالتخواهی و کار و تلاش شبانه روزی خود جایگاه ریاست جمهوری را ارتقاء داد و قداست را به‌ ریاست برگرداند و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلابی ارائه کرد.

حجت الاسلام زاهددوست افزود: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای انقلاب و ملت از الطاف خفیه الهی است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: امروز باید راه شهید رئیسی با اهدافی که خودشان ترسیم کردند را به صورت عملی ادامه داده و به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha