یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت

حوزه/ حجت الاسلام تقدیری گفت: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید بوده و دغدغه شهید رئیسی این بود که به استان‌های با برکت رفته و روایت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، عمرانی، تعلیم و تربیت، تولیدی و مقاومتی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، صبح امروز پس از سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روایت پیشرفت، روایت مردمان مجاهد و مقاوم می‌باشد که یکی از گام‌های نویدآفرین آن جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استان مردمان مجاهد و مقاوم و علمدار این مسیر و روایت‌پیشرفت‌هاست، افزود: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید بوده و دغدغه شهید رئیسی این بود که به استان‌های با برکت رفته و روایت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، عمرانی، تعلیم و تربیت، تولیدی و مقاومتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام تقدیری، با اشاره به اثرگذاری طرح‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر، ابراز کرد: رشد و پیشرفت استان بوشهر تنها برای بوشهر نیست، بلکه برای همه کشور و ایران بوده و در چند سال اخیر تحول جدی در عرصه حرکت و رشد تعالی آن اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم همت جدی برای رفع دغدغه‌های مردم صورت گرفت، چرا که همه ما خادمین این مردم و مسئول خبرهای خوب دولت در حوزه‌های صنعت، فضا، معادن، پتروشیمی، تجارت و صادرات بوده‌ایم.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، با بیان اینکه استان بوشهر جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت است، اظهار کرد: این پیشرفت‌ها به همت مردان و زنانی است که در عرصه‌های مختلف به تحقق این پیشرفت کمک کردند و ما نیز روایت‌های پیشرفت زیادی در چهل و اندی سال به جوانان و سازندگان گام دوم بدهکاریم که امیدواریم این کار به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha