دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 1163359
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
گل محمدی دبیر ستاد مردم ایران در بوشهر

حوزه/ دبیر ستاد مردم ایران در استان بوشهر از شکل گیری این ستاد خبر داد و گفت: این ستاد توسط جبهه مردمی شکل گرفته و از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

حجت الاسلام صمد گل محمدی، دبیر ستاد مردم ایران در استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از شکل گیری ستاد مردم ایران در بوشهر خبر داد و گفت: این ستاد توسط جبهه مردمی شکل گرفته و از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه این ستاد تمام تلاش خود را در جهت مشارکت حداکثری انجام خواهد داد، افزود: ستاد مردم ایران متشکل از گروه های مردمی قرار است در راستای تبیین کارکرده های شهید جمهور و در راستای ناامیدی دشمن فعالیت خود را آغاز کند.

دبیر ستاد مردم ایران در استان بوشهر بیان داشت: حضور مردم است که می تواند مشکلات را برطرف کند و به فرموده مقام معظم رهبری تداوم انقلاب با حضور و مشارکت مردم است.

حجت الاسلام صمد گل محمدی با بیان اینکه ستاد مردم ایران در شهرستان ها دبیر خواهد داشت، گفت: این ستاد در حوزه های میدانی همچون تریبون های آزاد و نصب پلاکارد و پشت ماشین نویسی و روشنگری در مساجد و پایگاه های مردمی فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این ستاد در کشور توسط جبهه های مردمی در حال شکل گیری است گفت: این ستاد در بوشهر توسط مردم و جبهه مردمی ایجاد شده است و تا کنون ۱۸۰ نفر برای همکاری با ستاد اعلام آمادگی کردند و بودجه آن کاملا مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha