چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تقدیر فرماندار دیر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اهداء لوح سپاس از فرماندار شهرستان دیر تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جریان سفر به شهرستان دیر با یونس باربرز فرماندار این شهرستان دیدار کرد و در این دیدار مسائل فرهنگی این شهرستان را مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با توجه به ابلاغ مأموریت‌های مقام معظم رهبری در حکم ریاست سازمان در ۲۸ دی ۱۴۰۰، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این حکم غایت تمامی اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی را به میدان آوردن مردم در کارزار تمدنی انقلاب اسلامی عنوان فرمودند.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: در راستای حسن عنایت شما در افزایش چندبرابری اعتبارات شهرستان و توجه ویژه به راهبری مجموعه‌های مردمی نظیر مسجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی و سایر مجموعه‌های مردمی عمل کننده در میدان وظیفه خود دانستیم، از خدمات شایان انجام گرفته در حوزه فرهنگ دینی از شما تقدیر کنیم.

باربرز، فرماندار شهرستان دَیِّر در این دیدار در سخنانی بر لزوم حمایت از جریانات مردمی، گفت: تجهیز در راستای کنش‌های اجتماعی را سرلوحه امور خود می‌دانیم.

گفتنی است، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر را در این دیدار، حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر، محسن بهزادی معاون اداری مالی و میلاد محمدی باغملایی کارشناس طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همراهی می‎‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha