دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر یکی از دغدغه‌های مهم انسان غدیری را انسجام و اتحاد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های غدیر در بخش چغادک، اظهار داشت: طی سال های گذشته در شهر چغادک برنامه های خوبی برگزار شده است و لازم است برای سالجاری نیز برنامه های خوبی تدارک دیده شود.

امام جمعه بخش چغادک حضور دهیاران بخش چغادک در جلسه را نماد یک وحدت و همدلی برای گرامیداشت غدیر عنوان کرد و ابراز داشت: این حضور به معنای یک دیدگاه منسجم برای غدیر بوده و بسیار مبارک است و یکی از دغدغه‌های مهم انسان غدیری، انسجام و اتحاد است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و همزمانی آن با ایام غدیر، بیان داشت: برنامه های غدیر با محتوای انتخابات و با هدف مشارکت مردم برنامه ریزی شود.

سردار حسین کارگر، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به اهم برنامه های دهه امامت و ولایت در استان اظهار داشت: در ۲۸ شهر استان نماینده بنیاد غدیر وجود دارد و ائمه جمعه نیز رئیس بنیاد غدیر آن منطقه هستند.

گفتنی است، در این جلسه دهیاران بخش چغادک و جمعی از اعضا شامل کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری به بیان برنامه های خود در دهه امامت و ولایت پرداختند.

در این جلسه حجت الاسلام اصغر رازقی پور به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در چغادک معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha