چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: برنامه‌ها طوری طراحی شود که مردمی‌تر شده و مردم خودشان کار را دست بگیرند و الحمدلله در سیراف مردم پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی غدیر با موضوع دهه ولایت و با حضور اعضای ستاد غدیر امروز در محل دفتر امام جمعه بخش سیراف برگزار شد.

امام جمعه بخش سیراف در ابتدای این نشست با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه ولایت، اظهار کرد: تاریخ اسلام از آغاز تا پایان که عصر ظهور و پس از آن رجعت و قیامت است، مدیون سه حادثه بزرگ تاریخی، بعثت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و عید غدیر خم و عاشورا است و اگر غدیر نبود، اسلام باقی نمی‌ماند و حماسه عاشورای حسینی است.

وی افزود: بزرگداشت عید غدیر یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: غدیر را فقط برای غدیر بخواهیم، خلوص نیت خود را بیشتر کنیم، حضرات معصومین علیهم السلام خاصه امام علی(ع) به این برنامه عنایت ویژه خواهند داشت.

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: برنامه‌ها طوری طراحی شود که مردمی‌تر شده و مردم خودشان کار را دست بگیرند و الحمدلله در سیراف مردم پای کار هستند.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر بیان داشت: باید از ظرفیت گروه ها و هئیت ها در زمینه برگزاری جشن غدیر استفاده کرد که امید است با یک برنامه ریزی خوب و منسجم جشنی باشکوه و ماندگار برگزار کنیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه های غدیر، افزود: لازم است برای هر یک از برنامه‌های اجرایی، متولی تعیین گردد تا ضمن پیگیری و ساماندهی برنامه‌ها، اعضای ستاد در جریان روند و پیشرفت کارها قرار بگیرند.

گفتنی است، مراسم بزرگ جشن غدیر همراه با اطعام در حسینیه امام حسن علیه السلام شهر سیراف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha