سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
جشن غدیر

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ویژه برنامه شادمانه غدیر به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت در پنج منطقه با بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه و نیز اجرای برنامه در محلی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ظهر امروز در نشستی با موضوع اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در جمع اصحاب رسانه یزد، اظهار داشت: بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه با تعداد زیاد برای دهه امامت و ولایت در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با تدابیری که اندیشیده شد و همیاری و همکاری مسئولان استان ویژه برنامه غدیر با عنوان شادمانه غدیر از ۳۱ خردادماه تا پنج تیرماه، در پردیس فرهنگی (ترمینال قدیم) و با برپایی غرفه‌های متعدد و برپایی جشن بزرگ غدیر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد، افزود: در قالب ویژه برنامه غدیر در محل ترمینال قدیم یزد، ۱۰ هزار مترمربع برای برپایی غرفه‌ها، ۱۰ هزار متر مربع برای برپایی جشن با ظرفیت بیش از چهار هزار نفر در نظر گرفته شده و ۱۵ هزار مترمربع برای پارکینگ زیرسازی شده است.

زارع زاده عنوان کرد: برپایی غرفه‌هایی شامل هنرهای تجسمی و خوشنویسی، طراحی زنده، روایت غدیر، استقرار خانه کتاب، بوم‌ هنری غدیر، پویش خان غدیر، بیان ابعاد مختلف شخصیت‌های امام علی(ع)، غرفه کودک، غرفه خادمیاران رضوی و انجام پذیرایی و ارایه مشاوره از جمله برنامه‌های شادمانه غدیر است.

وی اضافه کرد: برپایی غرفه انتقال خون و نذر خون‌، غرفه پایش سلامت، غرفه‌های ویژه کمیته امداد در حوزه ایتام و محسنین، غرفه میثاق با امام زمان، غرفه‌ای برای کمک به کودکان سرطانی، فرهنگ‌سازی اطعام غدیر، غرفه‌های جوانی جمعیت و غرفه نجوم در قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های شادمانه غدیر است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد، عنوان کرد: بازی‌های بومی محلی، همایش رشته‌های ورزشی، دعوت از هنرمندان استانی و کشوری، پویش‌های سرودهای مختلف، غرفه سنت‌ها و آیین‌های در حال فراموشی، نمایشگاه غدیر، عرضه آثار هنرمندان و اختصاص عواید فروش این آثار برای کمک به کودکان و نیازمندان، غرفه آداب و رسوم یزدی‌ها از دیگر برنامه‌های ویژه شادمانه غدیر است.

زارع زاده اضافه کرد: همانند سال گذشته برگزاری پنج جشن بزرگ منطقه‌ای در سطح شهر یزد، برگزاری جشن‌ها در محلات و حمایت از آنها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در یزد به شمار می رود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha