سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
غدیر خم

حوزه/ پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

در این باره مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری مسابقه صدای کتاب، با محوریت خطبه غدیر خم که شامل ۱۱ بخش است خبر داد و گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری نمایند

مهدی مقدم در ادامه توضیح داد: این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در ۱۱ بخش در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است برگزار می‌شود و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند با دریافت رایگان این متن از سامانه اقدام به خوانش و ارسال اثر خود نمایند.

وی با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد افزود: آثاری برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد و یا از طریق درگاه https://bachehayemasjed.ir/group/panel/ghadir در بازه زمانی ۲۸ خرداد الی پایان تیرماه ۱۴۰۳ در این مسابقه شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha