دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
1000343266.jpg

حوزه/ دبیر ستاد غدیر سندرک از فراخوان هفتمین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی غدیر بخش سندرک با شعار تداوم غدیر خبر داد.

افشین زارعی، دبیر ستاد غدیر سندرک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، از فراخوان هفتمین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی غدیر بخش سندرک خبر داد.

وی افزود: مأموریت ما ایجاد و بهینه‌سازی زیرساخت‌های اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و عهده‌داری نظام‌بخشی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در امر تبلیغ و ترویج مکتب تشیع است.

زارعی ادامه داد: جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی غدیر با توجه ویژه به واقعه بزرگ غدیر خم به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای است تا تراث غدیر در قالب‌های فرهنگی و هنری به عموم محبان امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام تقدیم شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا جشنواره فرهنگی و هنری غدیر با بازنمایی فرهنگی هنری و ادبی کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» برگزار می‌شود، گفت: عظمت عید غدیر، پیمان با وارث غدیر، سفرنامه پیامبر(ص) تا غدیر، سخنرانی پیامبر(ص) در غدیر و پیمان وفاداری در غدیر محورهای موضوعات این جشنواره هستند.

زارعی، عناوین مهم جشنواره هفتم را که با شعار تداوم غدیر، حضور حماسی، انتظار ظهور نامگذاری شده است را آذین بندی معابر و اهتزاز پرچم علوی در شهر و بیش از ۵۰ روستای بخش، برگزاری مسابقات خطبه خوانی نهج البلاغه، دیوارنویسی با مضمون غدیر و بازنشر فضائل امیرالمومنین(ع) اعزام مبلغین غدیر با همت طلاب حوزه علمیه سندرک، اجرای سرودهای خیابانی دختران و پسران همراه با ویژه برنامه عفاف و حجاب، جشن های علوی، بازیهای بومی محلی، جشن ازدواج آسان و دهها آیتم جذاب اجتماعی مانند کاروان های شادی غدیر عنوان کرد.

فراخوان هفتمین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی غدیر بخش سندرک اعلام شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha