چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1163609
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه خدمت به مردم را فرصتی مناسب برشمرد و گفت: همه ما با استفاده از این فرصتی که خداوند به ما عنایت فرموده است، به مردم خدمتی صادقانه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ ملک زاده فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان کنگان به همراه مسئول عقیدتی سیاسی و جمعی از همکاران ایشان امروز با حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه عسلویه در این دیدار خدمت به مردم را فرصتی مناسب برشمرد و گفت: همه ما با استفاده از این فرصتی که خداوند به ما عنایت فرموده است به مردم خدمتی صادقانه داشته باشیم.

وی به دریابانان توصیه کرد، ضمن تکریم، تعامل و احترامی شایسته به مردم، قانون را اعمال کنید.

امام جمعه عسلویه ضمن خیرمقدم به امنیت آفرینان سواحل خطه جنوب استان، پس از استماع تلاش های این پایگاه از فعالیت‌های شبانه روزی سرهنگ ملک زاده و همکاران وی تشکر کرد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه به ریاست حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه امروز با موضوعات دعای عرفه، عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم تشکیل شد.

امام جمعه عسلویه در این جلسه ضمن خوشامدگویی به اعضای شورا، حادثه جانسوز شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت و با استناد به فرامین نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار به بیان اهمیت اعیاد پیش رو پرداخت.

در این جلسه با نظر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان مصوباتی جهت نحوه برگزاری برنامه ها و مراسمات این ایام به تصویب رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha