چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز از مردم خواست تا حماسه تشییع را با حماسه حضور در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه علمیه تبریز امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سالگرد حضور و بازدید رئیس جمهور شهید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که در محل کارخانه برگزار شد، اظهار کرد: اگر فضایی که در تشییع شهدای خدمت بر جامعه حاکم بود را حفظ کنیم مشارکت بالا در انتخابات رقم خواهد خورد و موجب صلابت بیشتر کشور و مسئولان نظام خواهد شد.

وی به اتفاقات اوایل انقلاب و ترور شخصیت ها از سوی منافقان کوردل اشاره کرد و گفت: این اتفاقات نه تنها به انقلاب اسلامی ضربه نزد بلکه لطف خفیه برای انقلاب بود و چهره واقعی جلادان و قاتلان را برملا کرد.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: همین افراد که دستشان به خون هزاران ایرانی بی گناه آلوده است دیگران را جلاد و قاتل معرفی می کنند و جنایات خود در سال های اول انقلاب را فراموش کرده اند.

وی همچنین به ویژگی های شخصیتی شهید آل هاشم اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در شرایط آرمانی، مدیریت نکرد غمنامه ای طولانی داشت و برای آنکه دستورات رهبر معظم انقلاب را در جامعه جاری کند شب و روز تلاش کرد.

استاد حوزه علمیه تبریز افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب به شهید آل هاشم، ۶ دستور مورد تأکید قرار گرفته بود که سلوک صمیمانه با مردم و ارتباط با روحانیت از جمله آنها بود، و شهید آل هاشم برای تحقق و پیاده کردن این دستورات، حتی به سراغ افرادی که میانه خوبی با نظام و انقلاب نداشتند رفت و در خانه آنها را زد.

وی بیان کرد: شهید آل هاشم با سلوک رفتاری خود، بسیاری را جذب کرد و پای افراد زیادی در نماز جمعه تبریز باز کرد و با حضور در بین مردم و فضای مجازی، مشکلات گره خورده بسیاری را باز کرد.

حجت الاسلام نظری، ارتباط شهید آل هاشم با روحانیت را نیز بسیار مفید و اثرگذار اعلام کرد و گفت: ای کاش حوزه های علمیه، برای هر استان و شهری، چنین امام جمعه هایی پرورش دهند.

وی ادامه داد: شهید رحمتی نیز در مدت کم چهارماهه، با تلاش هایی که کرد در دل مردم جای گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha