دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
6 نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، امروز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را اعلام کرد.

اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

۱. مصطفی پورمحمدی

۲. مسعود پزشکیان

۳ سعید جلیلی

۴. علیرضا زاکانی

۵. محمدباقر قالیباف

۶-سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم از پنج‌شنبه ۱۰ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد به اتمام رسید. در مدت این ۵ روز ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

مطابق قانون پس از پایان زمان تعیین‌شده برای ثبت‌نام‌ها، شورای نگهبان از تاریخ ۱۵ خرداد فرآیند بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان را آغاز و امروز اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    23 0
    هردم از این باغ بری میرسد
    • شرط IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 92
      بار و بر نظام اسلامی فراوان هست، اما شرط رویتش وجود بصیرت هست، علقه های حزبی اجازه رویت و اعتراف نمی دهد، و باعث روحیه استهزاء و تمسخر نسبت به آنها می گردد.
  • Iiìii IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    108 0
    واقعا کسی اگه دوستدارنظام و ولایت و کشور و مذهب تشیع باشه به آقای دکترپزشکیان مرد پاک و توانمند رای میده ولاغیر همینکه تمامی وزرا و اعضای کابینه مرحوم رئیسی رد صلاحیت شدن حجت براصولگرایان تمام هست العاقل بالاشاره اگه کمی هوشمندی به خرج بدیم خواسته ولی فقیه زمان را میفهمیم رای من که دکترپزشکیان
    • فاطمی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      212 0
      دکتر مسعود پزشکیان پدیده این انتخابات خواهد بود. منتظر شگفتی بزرگ باشید.
    • آره! IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 110
      دخترشون توي عسلويه كار دادن بهش معلومه كه چقدر فساد ستیزند!
    • پاسخ به فاطمی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 61
      پدیده! چه تعبیر جالبی! یه پدیده داشتیم که مردم زیادی رو دوند و شگفتی بزرگی به وجود اورد
    • پاسخ به آره! IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      155 0
      هموطن عزیزی که نوشتنید: «دخترشون توی عسلويه كار دادن بهش معلومه كه چقدر فسادستیزند!» آقای دکتر پزشکیان قطعاً معصوم نیست و ادعای عصمت هم نکرده است؛ اما همین که مخالفانش تمام زندگی اورا زیر و رو کرده و رسیده‌اند به این‌که دخترش عسلویه کار می‌کند، یعنی با زبان بی‌زبانی اعتراف کردن یک جراح فوق تخصص قلب که در این کشور یک‌دوره وزیر بهداشت، چهار دوره نماینده مجلس و سال‌هایی نایب‌رییس مجلس، رییس بیمارستان و... بوده، در زندگی‌اش خبری از اختلاس، حیف و میل و دیگر بازی‌های کثیف اقتصادی و سیاسی نیست. و الّا همان‌ها را بر کوی و برزن جار می‌زدند. وانگهی مگر قرار بود دخترش حتماً کنج خانه بنشیند؟! از کجا فهمیدید با رانت پدر در عسلویه مشغول شده است؟ پدر اگر می‌خواست برای دختر کاری بکند، چرا در همان تبریز خوش آب‌وهوا دستش را بند نکرد؟ و مگر یک دکتر فوق تخصص قلب نیاز مالی دارد که دخترش برود آن‌‌سوی کشور کار کند؟! قبل‌از اظهارنظر کمی فکر کنیم. همه‌ی این تهمت‌ها در پیشگاه خداوند علیم و خبیر حساب و کتاب دارد. قبولش ندارید؟ چه اشکالی دارد همین را صاف و صادقانه بگویید. نقد هم که می‌خواهید کنید، از برنامه‌ها و ضعف مدیریت و امثال این‌ها بگویید. چرا آسمان و ریسمان می‌بافید؟! به قول این هم‌وطن عزیزمون که همین‌جا کامنت گذاشته: «بدانید همه‌ی این‌ها را مردم متوجه می‌شوند و اتفاقاً به نفع آقای پزشکیان و ضرر رقبای وی تمام خواهد شد.»
    • پاسخ به پاسخ به آره! IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      0 0
      پزشکیان در پروژه ولنگاری که توسط دشمن راه اندازی شد، همچنان گرفتار هست. خب کسی با این وضعیت هم باعث ماندگاری عادت بد برهنگی در زنان و دختران مملکت می شود و هم سوء استفاده از رانت . اگر دختر ایشون به طور طبیعی اون مشغله رو تصاحب کرده راحت توضیح بده؟ می پره روی میز؟ تناقضات گفتاری رو چیکارش می کنید؟ رئیس جمهور این طور باشه مردم هم سوق می ده ... . الآن فوق تخصص ها به خاطر عدم نیاز مالی بچه هاشون نمی رن سر کار؟ پول عسلویه با جاهای دیگه فرق می کنه، دریافتی ها بالاست با تبریز مقایسه نکنید.
  • !!! IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    126 0
    از همین الان برخورد سلیقه‌ای را شروع کردید؟ چرا در اطلاعیه رسمی شورای نگهبان و وزارت کشور دست بردید؟! ستاد انتخابات رسماً طبق حروف الفبا نام آقای پزشکیان را در ردیف اول آورده است، شما چرا دوم قرار دادید؟! در چینش تصاویر هم که عکس ایشان را پایین گذاشتید!! بدانید همه‌ی این‌ها را مردم متوجه می‌شوند و اتفاقاً به نفع آقای پزشکیان و ضرر رقبای وی تمام خواهد شد. این نوع جانبداری ناشیانه به واقع مصداق کامل دوستی خاله خرسه است. از ما گفتن بود، خود دانید!
    • مدرک! IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 162
      آخ آخ! چه تقلب مهمی کردند! سال ۸۸ هم تقلب مشکل ساز شد! نشونش هم این که یه دونه مدرک نتونستند ارائه بدن!
  • مشارکت حداکثری یا حداقلی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    57 0
    معلوم شد متاسفانه شورای نگهبان به حرف رهبری هم گوش نمی کنه
    • صحیح! IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 79
      درسته! کدوم حرف؟ چون لاریجانی رد شد آره؟ رهبری معظم به اتهامات به لاریجانی و خانواده اش واکنش نشون داد. لیست موارد عدم صلاحیت لاریجانی هم که کاری به اون ها نداره.