یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مسلمی

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: بی شک تداوم رشد و پیشرفت های ایران اسلامی مستلزم انتخاب رئیس جمهوری مردمی با روحیه جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی طی سخنانی در همایش بزرگ کارمندان بسیجی با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات که در مجتمع فرهنگی آموزشی رفاهی امامت چالوس برگزار شد، با بیان این که همه باید برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنیم، ابراز داشت: کشور ما نیازمند رئیس جمهوری همچون شهید رئیسی است که همه جانبه در میدان خدمت به مردم و انقلاب حاضر باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکند.

وی افزود: قدرشناسی مردم سراسر کشور از جمله استان مازندران در تشییع پیکر شهید جمهور و دیگر همراهان ایشان نشان داد که مردم ما ولایی و بصیر هستند و شخصیت های خدوم را خوب می شناسند.

فرمانده سپاه استان مازندران همچنین گفت: شهید رئیسی چهار دهه در مسئولیت‌های مختلف برای انقلاب زحمت کشید و هلال شخصیت وی در این چهار دهه کامل شد و معیار همه الگوها برای دستگاه‌های اجرایی بود که کارهای نشدنی را به عمل تبدیل کرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دولت مردمی شهید رئیسی اظهار داشت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و هر شخصی رئیس جمهور شود چون تأیید شده شورای نگهبان است برای همه باید پذیرفته باشد.

سردار مسلمی با بیان این که رئیس جمهور آینده باید مردمی باشد، گفت: برخورد، ادب و تقوی شهید آیت الله رئیسی بی نظیر بود و خارج از تشریفات و با مردم و برای مردم بود و خدای متعال نیز به تلاش های مخلصانه ایشان عزت و برکت داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha