یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: به برکت خدمات جهادی و خستگی ناپذیر «شهید جمهور»، مردم بدنبال انتخابی در تراز «شهید رئیسی» هستند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این دوره به برکت «شهید جمهور»، تنها دوره‌ای است که مردم دوست دارند تا رئیس جمهوری مثل رئیس جمهور قبلی انتخاب کنند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، گفت: شهید رئیسی خزانه و سیلوی خالی کشور را پُر و وعده دیگران را وفا کرد، در مقابل تهمت و تخریب و دروغ، سکوت کرد تا آرامش مردم به هم نخورد.

وی تصریح کرد: تا کار خالص برای خدا نباشد، مردم نیز همانند شهید رئیسی قدردان نخواهند بود.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه داشتن صبر و نهادینه شدن اخلاق اسلامی در وجود رئیس جمهور شهید را مردم در بد اخلاقی‌های مناظرات انتخاباتی به خوبی دیدند، ابراز کرد: برای ما که بهشتی را درک نکردیم و او را ندیدیم، تقوا، تلاش، طهارت و صبر خادم الرضا(ع)، درس بزرگ بود.

وی با یادآوری این نکته که بدخواهان و تخریب کنندگان، احیاء کارگاه تولیدی بزرگ و تعطیل شده، افتتاح پروژه‌های مهم را در ظرف این سه سال ندیدند، ابراز کرد: یقین داریم که دل‌ها دست خداست و لذا در نهایت کار مخلصانه مخفی او را در خیابان‌های شهرها و پیش چشم مردم، جلوه داد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، تصریح کرد: شهید رئیسی و شهدای خدمت آنقدر برای اسلام، ایران اسلامی و حتی مستضعفین جهان اسلام، گام‌های مثبت برداشته‌اند که هنوز هم خیلی از مردم از آن‌ها بی‌خبرند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha