دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: روحیه و دیدگاه انقلابی است که انقلاب و کشور را توسعه داده و به دشمنان نمی‌فروشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، در نشست یادبود شهدای خدمت، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خادم ملت ایران و همراهان‌ ایشان، اظهار کرد: علت این شکوه، حضور و قیام یکپارچه ایران، یک اصل جامعه‌شناختی پذیرفته‌شده و قابل فهم برای عموم است.

وی ادامه داد: آنچه امام خمینی(رحمه الله علیه) را عزیز کرد، سوز و شوری بود که برای مردم داشت، او علم را در کنار اخلاق و عرفان به‌کار گرفت، مردم ایران نیز در وجود این شهدا، نهایت تلاش و دلسوزی را برای رشد و بهبود اوضاع کشور دیدند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران این واقعه را داغ بزرگی بر دل‌ها دانست و بیان کرد: ایران یکپارچه عزادار است، اما نباید در این عزا ماند و باید به دنبال انجام وظیفه بود؛ همانطور که در خطبه امیرمؤمنان پس از جنگ صفین، آمده که حضرت پس از یاد شهدا و مرثیه، برای آنان عزاداری کردند و در انتها با صدای بلند فرمودند جهاد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی لائینی ادامه داد: اکنون وظیفه ما جهاد است که دو وجه دارد؛ یک وجه متوجه مسئولین می‌باشد که جهاد خدمت است؛ روحیه جهادی که در این شهید بزرگوار بود و مسئولین بعد از ایشان نیز باید پیرو همین روحیه حرکت کنند؛ وجه دیگر آن، متوجه ملت است که جهاد انتخابات است و همه باید برای انتخابات ۸ تیر آماده شوند، چراکه در حال حاضر هیچ امری مهم‌تر از این نیست.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جریان‌های انقلابی باید در مسئله انتخابات به اتفاق نظر برسند و مردم نیز پیرو این جریان فرد اصلح را انتخاب کنند، چرا که فقط روحیه و دیدگاه انقلابی است که انقلاب و کشور را توسعه داده و به دشمنان نمی‌فروشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: باید مسئولینی انتخاب کنیم که مانند شهید امیرعبداللهیان، شعار اصلی انقلاب "نه شرقی نه غربی" را زنده کند و بر این مسیر حرکت نمایند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در فاصله کمتر از سه سال، گفت: صادرات بیشتر از ۲ میلیون بشکه نفت، مهار کرونا و ارتباط وسیع و سازنده با دنیا از برکات این دولت و انتخاب افراد انقلابی است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha