پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
اراک

حوزه/ استاندار مرکزی بر لزوم اطلاع رسانی گسترده اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم برای آشنایی بیشتر مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه طی سخنانی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی با بیان این که دولت سیزدهم در طول کمتر از سه سال توانسته در عرصه های مختلف، فعالیت های بسیار چشمگیری در مسیر خدمت به مردم و رفع محرومیت ها انجام دهد، اظهار داشت: مهم این است که آحاد مردم از این فعالیت ها و اقدامات مطلع باشند و در این زمینه نیازمند توسعه فعالیت های رسانه ای و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود هستیم.

وی با بیان این که تلاش در جهت خدمت بیشتر به مردم نیازمند روحیه انقلابی و جهادی است، افزود: در دولت سیزدهم و با مدیریت عالی شهید رئیسی کارهای بسیار خوب و گسترده ای چه در سطح ملی و چه استانی انجام شد که باید با کار جهادی این ها را به سمع و نظر مردم برسانیم.

استاندار مرکزی همچنین گفت: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان در کشور و به تبع آن در استان مرکزی انجام شد که جای بسی تقدیر دارد و لازم است که این روند با قوت تداوم پیدا کند.

وی بیان داشت: در روزهای آینده با حضور چند تن از مقامات ملی، طرح‌های بزرگ استان مرکزی بهره برداری می‌شود که در این راستا تمام زیرساخت‌ها فراهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha