دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی دقیق و منظم بسیاری از مسائل و مشکلات کشور را حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شامگاه دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی دقیق و منظم بسیاری از مسایل و مشکلات کشور را حل کرد. کاهش تورم، ساماندهی و کاهش بیماری کرونا، رفع مشکل و نوسانات برق که در استان بوشهر نیز با آن مواجه بودیم و بسیاری از خدمات دیگر که منشأ آن برنامه ریزی و کارآمدی این دولت بود.

وی بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی هرچه توان فردی، اداری و جمعی دارد را باید به اشکال مختلف عرضه نموده و با برنامه ریزی منظم از هیچ تلاشی جهت حضور و مشارکت حماسی مردم در انتخابات کوتاهی نکنند.

افروغ بیان داشت: امروز فصلی است که به برکت خون این شهید عزیز و حماسه حضور مردم در مراسم تشییع ایشان، بستر یک حماسه حداکثری در انتخابات و در تراز انقلاب اسلامی فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: امروز نوجوان و جوان، دانش آموز و دانشجو و همه اقشار باید در یک خط به دنبال نقش آفرینی و تأثیرگذاری و هم افزایی در مشارکت حماسی در انتخابات پیش روی باشند و دستگاه های آموزشی بخصوص اداره آموزش و پرورش و دانشگاه ها با ایجاد تریبون های آزاد نقش مهمی در جریان سازی انتخابات خواهند داشت.

افروغ ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آماده برگزاری نشست رسانه ای ویژه مسئولین ستادهای انتخاباتی می باشد تا بتوانند دیدگاهها و عقاید نامزد انتخاباتی خود را برای مردم تشریح نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha