یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
21

حوزه/ معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در راستای اجرای پویش چله خدمت، دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم برای آحاد مردم تبیین می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمد درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این که در ایام بزرگداشت شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار و ترویج پویش چله خدمت در بین مجموعه‌های مردمی و نهادهای انقلابی فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده است، اظهار داشت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به جلسات روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت شهید رئیسی اشاره کرد و در همه شهرستان‌های استان تا اربعین شهدای خدمت، در مساجد شاخص مجالس روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت دایر است.

وی افزود: از دیگر برنامه ها می توان به ارائه خدمات رایگان توسط اصناف به نیت شهدای خدمت به مردم اشاره کرد، ضمن آن که در اداره کل تبلیغات اسلامی نیز طی هفته‌های گذشته دو مشاور در روزهای مشخصی مشاوره رایگان به مردم ارائه می‌دهند و این مشاورها در حوزه‌های خانواده، دینی و غیره است و چندین کانون فرهنگی نیز اقدام به طراحی، تولید و اجرای سرودهایی در زمینه تجلیل و بزرگداشت شهید رئیسی کرده اند.

معاون فرهنگی و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین گفت: کانون فرهنگی شهید مطهری نیز در همین ایام تئاتری را به روی صحنه برد و این کار در شهرستان‌های مختلف به صورت رایگان در مجالس تبیینی و رعایت پیشرفت اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی نیز فعالیت‌های جهادی و مددکارانه‌ای برای جامعه هدف انجام می‌دهند و این طرح‌ها به نیت شهید رئیسی در بین مردم مناطق محروم و آسیب‌زا به مرحله اجرا در می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha