یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام

حوزه/ امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه خدمت به جامعه و محرومان سرلوحه کار آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم بود، گفت: راه شهدای خدمت و رییس‌جمهور شهید باید با تلاش بیشتر ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر کرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه افزود: با انتخاب رییس‌جمهوری که راه شهید حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را ادامه دهد، دشمن مایوس خواهد شد.

وی اظهار داشت: در جامعه هر کس مسئولیتی دارد و یا مسئولیت‌هایی را می‌پذیرد باید در عرصه مسئولیت‌پذیری از تمام توان خود استفاده کند که کارها به خوبی پیش برود و افراد باید بر اساس توانایی خود، کار و مسئولیت فردی، اجتماعی و سیاسی را برعهده بگیرند.

وی به در پیش بودن انتخابات رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: به کسانی که در عرصه انتخابات رییس جمهوری حاضر شدند، توصیه می‌شود زمانی که می‌خواهند مسئولیتی را بپذیرید باید توانمندی حق آن جایگاه را در خود سنجیده باشند تا بتوانند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی و خدمت‌رسانی به مردم باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: افرادی که در عرصه انتخابات حاضر شدند باید بدانند شانه‌های خود را زیر بار کاری بسیار دشوار قرار می‌دهند و باید تحمل این مسئولیت سنگین را داشته باشند تا در اداره جامعه با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: این امام بزرگوار در ایام کودکی به امامت رسیدند.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که در این برهه تلاش‌های دولت سیزدهم را کمرنگ کند و نباید خدمات دولت سیزدهم و سه سال تلاش بی‌وقفه رییس جمهور شهید و خدمتگذاران دولت را نادیده گرفته شود.

به گفته وی، رییس جمهور شهید، راه زنده و پویایی را پیش پای مردم گذاشت و یک الگو برای کشور شد و دشمن در تلاش است این الگو بودن را مخدوش کند و ذهن جامعه را به سمت دیگری سوق دهد.

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات شخصیتی مانند شهید رئیسی عزیز را انتخاب‌ کنند که ادامه‌دهنده راه این شهدا باشد تا این راه کمرنگ نشود و پررنگ جلو برود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: همه باید دست به دست هم انتخاباتی سالم برگزار کنیم تا به سلامت از این مرحله عبور کنیم و سکان کشور را به دست کسی بدهیم که این راه خوب و نورانی را دنبال کند.

وی به اول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: این زوج از الگوهای بسیار زیبا برای جامعه هستند و جوانان و خانواده‌ها باید از الگوگیری از این زوج زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند از مشکلات جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha